Lila brokkoli. Nyamm.

Miranda fajta, a Rédei Kertimagtól. Kicsit furcsa név ez egy brokkolinak, nekem jobb híján mindig a Malcolm Reynolds kapitány és legénysége által megtalált bolygó jut róla eszembe. Szerencsére ez azért jóval vidámabb látványt nyújt annál, és hullák sincsenek rajta... 

2015-ben termesztettem egyébként első ízben, eleinte nem kis felháborodással, mivel az augusztusi fejek bizony a legkevésbé sem néztek ki lilábbnak, mint a "hagyományos", zöld fajtáké (ezek közül a Limbát preferálom, jóval méretesebb a szintén kapható Calabrese nevű kollégájánál). Kis időbe telt, mire rájöttem, hogy a színe valószínűleg időjárásfüggő: nyári melegben inkább zöld, a később, hűvösebb őszi napokon megjelenő bimbók viszont már valóban hozzák ezt az elbűvölő lila árnyalatot. A fejnagysággal nincs probléma, nem is kényes, úgyhogy miért ne...dscf1144.JPG

 

serenity2.jpg

serenity.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszkert.blog.hu/api/trackback/id/tr8712887246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Káoszkert

Egy nem közösségi kicsit sem mintakert naplója. Ahol a permetlé nem méreg, a macska nem ellenség, az étel nem pénz!

Friss topikok

  • Káoszkert: @Ez vagyok: Köszönöm az elismerő szavakat, igazán nem érdemeltem ki őket, azért szerintem a két mé... (2018.03.30. 00:25) Két fagy között
  • Káoszkert: @RHalacska: Kedves Kommentelő! Az írásommal többek között arra próbáltam rámutatni, hogy az "erőfo... (2017.12.14. 18:17) Hogyan ne őrüljünk bele...?
  • Ez vagyok: Én is a honlapon lévő címre írtam és válaszolt :) (2017.12.05. 16:42) Szeptember eleji helyzetkép
  • Ez vagyok: Én a tápanyag utánpótlásként komposztot, csalán- és zsurlófőzetet, kávézaccot használok. Trágyát n... (2017.12.03. 17:51) Rozs és eper, meg a többiek
  • Ez vagyok: Ez az írás annyira tetszett, hogy egyhuzamban elolvastam az összeset. (2017.12.03. 15:57) Télköszöntő saláta
süti beállítások módosítása